reklama

Keď mi bolo s tebou krásne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď znovu mi bolo s tebou krásne

a žila som si vlastný sen,

keď priala som si, nech svetlo zhasne,

nech neskončí sa tento deň.

Keď si mi hľadel do očí,

a vravel:"pozri na mňa!"

Nech sa tá chvíľa neskončí

za mesiac ani za dva.

Keď som sa s tebou potichu smiala,

keď ma pri srdci šteklilo,

keď tvoja dlaň tú moju hriala,

chcem, aby sa to vrátilo.

Teraz sa ma už objať bojíš,

priateľku novú totiž máš.

Chvíľočku pri mne nemo stojíš,

a potom zrazu utekáš.

Dnes zase ma v hrdle páli

a začínam sa opäť báť,

potrebujem iba počuť:

"Neboj, veď ja ťa mám rád!"

Ivana Filová

Ivana Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som dievča, ktoré sníva, a potom to tak dopadne. Ale bez snov nežijem! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu