reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Filová

Ivana Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som dievča, ktoré sníva, a potom to tak dopadne. Ale bez snov nežijem! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nemá

Ivana Filová

Nemá

Nepoznáme svoje mená, ty si nemý, ja som nemá.

  • 1. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď mi bolo s tebou krásne

Ivana Filová

Keď mi bolo s tebou krásne

  • 12. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
veriť

Ivana Filová

veriť

  • 30. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Do trávy

Ivana Filová

Do trávy

Ľahni si so mnou do trávy a zatvor oči. Možno sa všetko podarí a možno skončí. Ľahni si so mnou do trávy a spočítame hviezdy. Budeme trhať púpavy a pripadať si smiešni.

  • 30. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dve v jednom

Ivana Filová

Dve v jednom

Zamilovať sa-zostať verná, to bola túžba starých mám, dnes už je láska minca herná, s ňou vyhrá ten, kto vie hrať sám.

  • 10. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
šťastne nešťastná

Ivana Filová

šťastne nešťastná

Nie som tá, ktorá kvietky zbiera, tá, ktorá srdce v dlani zviera. Tá, čo odpoveď v ruke máva, tá, čo seba si nepriznáva.

  • 27. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
musíme sa báť?

Ivana Filová

musíme sa báť?

Mať strach je dovolené. Každý má právo mať občas strach, ale kto chce mať strach dobrovoľne? Možno by niekto mohol namietať tým, že nie je strach ako strach.

  • 10. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
rok a láska

Ivana Filová

rok a láska

  • 21. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Babke

Ivana Filová

Babke

Pre moju babku, no neskoro :´(

  • 17. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
koľkokrát ešte...

Ivana Filová

koľkokrát ešte...

Je úplne jedno čo pre koho napíšete, postupne zistíte, že sa to viac-menej opakuje a vždy vám v hlave, no skôr hlboko v srdci leží niekto, kto si to pravdepodobne vôbec nezaslúži Láska znamen odopnúť si všetky kruniere a dovoliť, aby vás niekto zranil na holé telo, a to strašne bolí. (B. Filan) presne tak :(

  • 13. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
a prečo...

Ivana Filová

a prečo...

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
čo s tým?

Ivana Filová

čo s tým?

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
milujem

Ivana Filová

milujem

Milujem...

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 455x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu