reklama

Nemá

Nepoznáme svoje mená, ty si nemý, ja som nemá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A: Má to zmysel a či nemá?

B: Hádať mená zmysel nemá.

A: Medzi nami! Má či nemá?

B: Možno má a možno nemá.

A: Myslím si, že rád ma nemá.

C: Nemá či má, má či nemá...

A: Neveríš, že rád ma nemá?

C: Nepoznám ho, mena nemá.

Ivana Filová

Ivana Filová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som dievča, ktoré sníva, a potom to tak dopadne. Ale bez snov nežijem! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu